See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Ümberpööratud klassiruumi meetod kui õppija vastutuse kujundaja

Pilli, E.; Vaikjärv, T. (2015). Ümberpööratud klassiruumi meetod kui õppija vastutuse kujundaja. KVÜÕA Toimetised, 20, 165−175.
artikkel ajakirjas
Pilli, E.; Vaikjärv, T.
  • Eesti
Flipped classroom as the mean to develop responsible learner
KVÜÕA Toimetised
20
2015
165175
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele
Teadmata

Viited terviktekstile

Seotud asutused

Lisainfo