See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Changes at cholecystokinin receptors induced by long-term treatment with diazepam and haloperidol

Vasar, E.; Soosaar, A.; Harro, J.; Lang, A. (1992). Changes at cholecystokinin receptors induced by long-term treatment with diazepam and haloperidol. European Neuropsychopharmacology, 2 (4), 447−454.10.1016/0924-977X(92)90008-V.
ajakirjaartikkel
Vasar, E.; Soosaar, A.; Harro, J.; Lang, A.
  • Inglise
European Neuropsychopharmacology
2
4
1992
447454
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1016/0924-977X(92)90008-V

Lisainfo