See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Motivational Aspect of Involving Pupils Aged 14-16 in Teaching-Learning Process of Linguacultures: the case of teaching English in a small village school

Meristo, Merilyn (2010). Motivational Aspect of Involving Pupils Aged 14-16 in Teaching-Learning Process of Linguacultures: the case of teaching English in a small village school. SYNERGIES Pays Riverains de la Baltique, 6: « Problématiques culturelles dans l'enseignement-apprentissage des langues-cultures, mondialisation et individualisation : approche interdisciplinaire », Tallinna Ülikool, 08-10.05.2008. 181−194.
publitseeritud konverentsiettekanne
Meristo, Merilyn
Motivatsiooniline aspekt 14-16-aastaste õpilaste kaasamisel keelte-kultuuride õpetamisel: inglise keele õpetamine väikese külakooli näitel
SYNERGIES Pays Riverains de la Baltique
« Problématiques culturelles dans l'enseignement-apprentissage des langues-cultures, mondialisation et individualisation : approche interdisciplinaire », Tallinna Ülikool, 08-10.05.2008
1768-2649
6
2010
181194
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Seotud asutused

Lisainfo