See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Longitudinal Study of Cognitive Influences of Peers, Teacher’s Knowledge and Parental Expectations on Pupils’ Achievement: Impact on Low-, Average- and High-Ability Pupils

Seepter, Kristina (2010). Longitudinal Study of Cognitive Influences of Peers, Teacher’s Knowledge and Parental Expectations on Pupils’ Achievement: Impact on Low-, Average- and High-Ability Pupils. In: Toomela, Aaro (Ed.). Systemic Person-Oriented Study of Child Development in Early Primary School (25−46). . Peter Lang Publishers House.
artikkel / peatükk kogumikus
Seepter, Kristina
  • Inglise
Systemic Person-Oriented Study of Child Development in Early Primary School
Toomela, Aaro
Peter Lang Publishers House
978-3-631-58764-5
2010
2546
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Teadmata

Seotud asutused

Lisainfo