See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Relationships between teachers' metacognitive knowledge and students' metacognitive knowledge and reading achievement

Soodla, Piret; Jõgi, Anna-Liisa; Kikas, Eve (2017). Relationships between teachers' metacognitive knowledge and students' metacognitive knowledge and reading achievement. European Journal of Psychology of Education, 32 (2), 201−218.10.1007/s10212-016-0293-x.
ajakirjaartikkel
Soodla, Piret; Jõgi, Anna-Liisa; Kikas, Eve
  • Inglise
Seosed õpetajate metakognitiivse teadlikkuse ja õpilaste metakognitiivse teadlikkuse ja lugemisoskuse vahel
European Journal of Psychology of Education
32
2
2017
201218
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
SCOPUS

Viited terviktekstile

doi.org/10.1007/s10212-016-0293-x

Lisainfo