See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Considering emotions in product package design through combining conjoint analysis with psycho physiological measurements

Pentus, Kristian; Mehine, Tanel; Kuusik, Andres (2014). Considering emotions in product package design through combining conjoint analysis with psycho physiological measurements. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 148: 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing. Ed. Sakas, Damianos P.; Kavoura, Androniki ; Tomaras, Petros. Elsevier, 280−290. DOI: 10.1016/j.sbspro.2014.07.044.
publitseeritud konverentsiettekanne
Pentus, Kristian; Mehine, Tanel; Kuusik, Andres
  • Inglise
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Sakas, Damianos P.; Kavoura, Androniki ; Tomaras, Petros
2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing
Elsevier
1877-0428
148
2014
280290
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Jah
kuldne
Autorile viitamine – Mitteäriline eesmärk – Tuletatud teoste keeld (CC BY-NC-ND)

Viited terviktekstile

doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.044

Lisainfo

https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.044