See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

How teachers’ controlling behaviour can ruin students’ intrinsic motivation in a physical education lesson: Test of a conditional process model

Tilga, H., Kalajas-Tilga, H., Hein, V., Raudsepp, L., Koka, A. (2020). How teachers’ controlling behaviour can ruin students’ intrinsic motivation in a physical education lesson: Test of a conditional process model. International Journal of Sport Psychology.10.26773/IJSP.2019.50. [ilmumas].
ajakirjaartikkel
Tilga, H., Kalajas-Tilga, H., Hein, V., Raudsepp, L., Koka, A.
  • Inglise
International Journal of Sport Psychology
2020
Ilmumas
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
WOS

Viited terviktekstile

doi.org/10.26773/IJSP.2019.50.

Lisainfo