Koolieelikute intelligentsuse, loovuse ja arengu sotsiaalsete aspektide seostest arengukeskkonnaga

Veisson, Marika; Nugin, Kristina (2002). Koolieelikute intelligentsuse, loovuse ja arengu sotsiaalsete aspektide seostest arengukeskkonnaga. Lapsepõlve paradoksid : reaalsus ja tulevikusuundumused : Balti- ja Põhjamaade konverentsi ettekanded 16.-17. novembril 2002. aastal Tallinnas / Tallinna Pedagoogikaülikool ; koostanud Leida Talts ja Ivar Männamaa = Paradoxes in childhood: reality and perspectives : collection of articles and theses / Tallinn Pedagogical University ; compiled by Leida Talts and Ivar Männamaa: Lapsepõlve paradoksid : reaalsus ja tulevikusuundumused / Paradoxes in childhood: reality and perspectives, 16-17. November 2002. Tallinn: TPÜ Kirjastus, 64−71.
publitseeritud konverentsiettekanne
Veisson, Marika; Nugin, Kristina
  • Eesti
  • Inglise
Lapsepõlve paradoksid : reaalsus ja tulevikusuundumused : Balti- ja Põhjamaade konverentsi ettekanded 16.-17. novembril 2002. aastal Tallinnas / Tallinna Pedagoogikaülikool ; koostanud Leida Talts ja Ivar Männamaa = Paradoxes in childhood: reality and perspectives : collection of articles and theses / Tallinn Pedagogical University ; compiled by Leida Talts and Ivar Männamaa
Lapsepõlve paradoksid : reaalsus ja tulevikusuundumused / Paradoxes in childhood: reality and perspectives, 16-17. November 2002
Tallinn
TPÜ Kirjastus
9985-58-238-1
2002
6471
Ilmunud
3.5. Artiklid/ettekanded, mis on avaldatud kohalikes konverentsikogumikes

Viited terviktekstile

Lisainfo

Summary p. 71: The relations of intelligence, creativity and social aspects of development of preschool children with their environment of development. Bibliogr. lk. 70;