See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

The Effects of Loyalty Card and Shopping Experiences to Department Store Customers? Satisfaction and Repurchase Intentions in Estonia

Sõstra, Ü.; Vadi, M.; Suuroja, M. (2003). The Effects of Loyalty Card and Shopping Experiences to Department Store Customers? Satisfaction and Repurchase Intentions in Estonia. 11th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Centtral & Eastern Europe. Vienna, 46−60.
publitseeritud konverentsiettekanne
Sõstra, Ü.; Vadi, M.; Suuroja, M.
  • Inglise
11th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Centtral & Eastern Europe
Vienna
2003
4660
Ilmunud
3.4. Artiklid/ettekanded, mis on avaldatud valdkonda 3.1. mittekuuluvates konverentsikogumikes

Viited terviktekstile

Lisainfo