See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Using scenarios to design complex technology-enhanced learning environments

de Jong, T.; Weinberger, A.; Girault, I.; Kluge, A.; Lazonder, A. W.; Pedaste, M.; Ludvigsen, S.; Ney, M.; Wasson, B.; Wichmann, A.; Geraedts, C.; Giemza, A.; Hovardas, A.; Julien, R.; van Joolingen, W. R.; Lejeune, A.; Manoli, C.; Matteman, Y.; Sarapuu, T.; Verkade, A. ... Zacharia, Z. C. (2012). Using scenarios to design complex technology-enhanced learning environments. Educational Technology Research and Development, 60 (5), 883−901.10.1007/s11423-012-9258-1.
ajakirjaartikkel
de Jong, T.; Weinberger, A.; Girault, I.; Kluge, A.; Lazonder, A. W.; Pedaste, M.; Ludvigsen, S.; Ney, M.; Wasson, B.; Wichmann, A.; Geraedts, C.; Giemza, A.; Hovardas, A.; Julien, R.; van Joolingen, W. R.; Lejeune, A.; Manoli, C.; Matteman, Y.; Sarapuu, T.; Verkade, A.; Vold, V.; Wanders, B.; Zacharia, Z. C.
  • Inglise
Educational Technology Research and Development
1042-1629
60
5
2012
883901
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index, Emerging Sources Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
Teadmata
WOS

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1007/s11423-012-9258-1

Lisainfo

Article.
WOS; ERIH INT 2