See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Longitudinal Teacher Training Impact on Students’ Attributes of Scientific Literacy

Laius, Anne; Rannikmäe, Miia (2014). Longitudinal Teacher Training Impact on Students’ Attributes of Scientific Literacy. International Journal of Humanities and Social Science, 4, 63−72.
ajakirjaartikkel
Laius, Anne; Rannikmäe, Miia
  • Inglise
International Journal of Humanities and Social Science
2220-8488
4
2014
6372
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

Lisainfo

EBSCO host, Index Copernicus, DOAJ, DRJI