See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Coming to grips with mathematical and pedagogical knowledge: a case study on mathematics student teachers’ personal epistemologies.

Pursiainen, T. & Löfström, E. (2012). Coming to grips with mathematical and pedagogical knowledge: a case study on mathematics student teachers’ personal epistemologies. Congress Proceedings of the 12th International Congress on Mathematical Education. Seoul, South Korea, July 8-15, 2012: International Commission on Mathematical Instruction (ICMI), 5522−5531.
publitseeritud konverentsiettekanne
Pursiainen, T. & Löfström, E.
  • Inglise
Congress Proceedings of the 12th International Congress on Mathematical Education
Seoul, South Korea, July 8-15, 2012
International Commission on Mathematical Instruction (ICMI)
2012
55225531
Ilmunud
3.4. Artiklid/ettekanded, mis on avaldatud valdkonda 3.1. mittekuuluvates konverentsikogumikes

Seotud asutused

Lisainfo