See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Differences in Thinking Between Experienced and Novice Teachers when Solving Problematic Pedagogical Situations

Pilvar, A.; Leijen, Ä. (2015). Differences in Thinking Between Experienced and Novice Teachers when Solving Problematic Pedagogical Situations. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 191, 853−858 . DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.04.720.
artikkel ajakirjas
Pilvar, A.; Leijen, Ä.
  • Inglise
Procedia - Social and Behavioral Sciences
191
2015
853858
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Jah
kuldne
Autorile viitamine – Mitteäriline eesmärk – Tuletatud teoste keeld (CC BY-NC-ND)

Viited terviktekstile

doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.720