See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Tourism-based customer engagement: the construct, antecedents, and consequences

Hollebeek, Linda D.; Islam, Jamid Ul; (2019). Tourism-based customer engagement: the construct, antecedents, and consequences. The Service Industries Journal, 1−22.10.1080/02642069.2019.1570154 [ilmumas].
ajakirjaartikkel
Hollebeek, Linda D.; Islam, Jamid Ul;
  • Inglise
The Service Industries Journal
0264-2069
2019
122
Ilmumas
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
WOS

Viited terviktekstile

doi.org/10.1080/02642069.2019.1570154

Lisainfo

doi: 10.1080/02642069.2019.1570154