See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

The Role of Virtual Inquiry Simulation "Young Scientist" in Developing Students' Conceptual Coherence

Sepp, E.; Pata, K. (2006). The Role of Virtual Inquiry Simulation "Young Scientist" in Developing Students' Conceptual Coherence. Models and Learning: Theory, Design and Application: 9th Conference of EARLI's JURE; 30th June - 4th July 2006; Tartu, Estonia. Tartu: Tartu University Press, 90.
publitseeritud konverentsiettekanne
Sepp, E.; Pata, K.
  • Inglise
Virtuaalse uurimusliku simulatsiooni "Noor Loodusuurija" mõju õpilaste kontseptuaalse sidususe arendamisele
Models and Learning: Theory, Design and Application
9th Conference of EARLI's JURE; 30th June - 4th July 2006; Tartu, Estonia
Tartu
Tartu University Press
9949113946
2006
90
Ilmunud
5.2. Konverentsiteesid, mis ei kuulu valdkonda 5.1

Viited terviktekstile