See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

An Integrated Design Management Concept: Creating Innovative Space for Emergent SMEs and Value for Knowledge Absorbers

Gerlitz, L.; Hack, A; Prause, G. (2016). An Integrated Design Management Concept: Creating Innovative Space for Emergent SMEs and Value for Knowledge Absorbers. Journal of Entrepreneurship and Innovation in Emerging Economies, 2 (1), 1−18.10.1177/2393957515619717.
ajakirjaartikkel
Gerlitz, L.; Hack, A; Prause, G.
  • Inglise
Journal of Entrepreneurship and Innovation in Emerging Economies
2393-9575
2
1
2016
118
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1177/2393957515619717

Lisainfo

SMEs, Design Management, Design Thinking, Resource-based view, Strategy, Design Management Training
Sage