See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Effective Strategies and Models for Teaching Thinking Skills and Capitalizing Deep Understanding in Engineering Education

Rüütmann, T.; Vanaveski, J. (2009). Effective Strategies and Models for Teaching Thinking Skills and Capitalizing Deep Understanding in Engineering Education. Problems of Education in the 21st Century, 17, 176 −187.
ajakirjaartikkel
Rüütmann, T.; Vanaveski, J.
  • Inglise
Efektiivsed õpetamise strateegiad ja mudelid sügavuti mõistmise ssaavutamiseks oskuste õpetamisel tehnikaõpetuses
Problems of Education in the 21st Century
1822-7864
17
Didactics of Natural Science Educationa and Information and Communication Technologies
2009
176 187
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

Lisainfo

peer reviewed
critical thinking, deep understanding, engineering education, teaching models, teaching strategies
Education Research Complete (http://www.epnet.com/), Asian Education Index (http://www.asian-educati