The Model for Implementing Learning and Knowledge Building in the Extended Professional Community: A Case Study of Teachers’ Accreditation

Tammets, K; Pata, K. (2014). The Model for Implementing Learning and Knowledge Building in the Extended Professional Community: A Case Study of Teachers’ Accreditation. Systems Research and Behavioral Sciences, 31 (1), 127−143.10.1002/sres.2138.
ajakirjaartikkel
Tammets, K; Pata, K.
  • Inglise
Õppimise ja teadmusloome rakendamise mudel laiendatud professionaalses kogukonnas: Õpetajate atesteerimise juhtum
Systems Research and Behavioral Sciences
1099-1743
31
1
2014
127143
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
WOS

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1002/sres.2138

Lisainfo

27.03.2014 ei ole WoSis avaldatud
Wiley Online Library