Science Teachers`Understanding of the Nature of Science and the Nature of Science Education-Implications for Teaching
Rannikmäe, M.; Rannikmäe, A.; Holbrook, J. (2008). Science Teachers`Understanding of the Nature of Science and the Nature of Science Education-Implications for Teaching. In: Ralle, B.; Eilks, I. (Ed.). Promoting Successful Science Education-The Worth of Science Education Research (87−98). . Aachen: Shaker Verlag.
artikkel / peatükk kogumikus
Rannikmäe, M.; Rannikmäe, A.; Holbrook, J.
- Inglise
Loodusteaduste õpetajate arusaamad teaduse ja loodusteadusliku hariduse olemusest
Promoting Successful Science Education-The Worth of Science Education Research
Ralle, B.; Eilks, I.
Aachen
Shaker Verlag
1610-3912
9783832275273
2008
87–98
Ilmunud
3.2. Artiklid/peatükid lisas mitte loetletud kirjastuste välja antud kogumikes
Teadmata
Viited terviktekstile
Seotud asutused
Lisainfo
- SF0180178As08 "Relevantse loodusteadusliku hariduse osa teadmistepõhises ühiskonnas:multidimensionaalse loodusteadusliku kirjaoskuse kujundamise modellleerimine ja rahvusvaheline evalvatsioon" (1.01.2008−31.12.2012); Vastutav täitja: Miia Rannikmäe; Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond; Finantseerija: Haridus- ja Teadusministeerium; Eraldatud summa: 105 530 EUR.
- ETF6716 "Teoreetiliselt põhjendatud mudel teaduse olemuse suhtest loodusteadusliku haridusega koolis: õpetaja osa õpilaste suhtumise kujunemisel loodusteadustega seotud karjääri." (1.01.2006−31.12.2009); Vastutav täitja: Miia Rannikmäe; Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond; Finantseerija: Sihtasutus Eesti Teadusfond ; Eraldatud summa: 42 519 EUR.