See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

UPPER SECONDARY STUDENTS’ PROGRESS IN OPERATIONAL SCIENTIFIC LITERACY SKILLS COMPARED TO THEIR SELF-PERCEPTIONS AGAINST THE SAME SKILLS

Soobard, R.; Rannikmäe, M.; Reiska, P. (2014). UPPER SECONDARY STUDENTS’ PROGRESS IN OPERATIONAL SCIENTIFIC LITERACY SKILLS COMPARED TO THEIR SELF-PERCEPTIONS AGAINST THE SAME SKILLS. Proceedings of ICERI2014 Conference: ICERI2014 Conference 17th-19th November 2014, Seville, Spain. IATED, 1296−1302.
publitseeritud konverentsiettekanne
Soobard, R.; Rannikmäe, M.; Reiska, P.
  • Inglise
Proceedings of ICERI2014 Conference
ICERI2014 Conference 17th-19th November 2014, Seville, Spain
IATED
978-84-617-2484-0
2014
12961302
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Teadmata

Viited terviktekstile

Lisainfo

Proceedings Paper