See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Reactively, Proactively, Implicitly, Explicitly? Academics’ Pedagogical Conceptions of how to Promote Research Ethics and Integrity

Hyytinen, Heidi; Löfström, Erika (2017). Reactively, Proactively, Implicitly, Explicitly? Academics’ Pedagogical Conceptions of how to Promote Research Ethics and Integrity. Journal of Academic Ethics, 15 (1), 23−41.10.1007/s10805-016-9271-9.
ajakirjaartikkel
Hyytinen, Heidi; Löfström, Erika
  • Inglise
Journal of Academic Ethics
1570-1727
15
1
2017
2341
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
SCOPUS

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1007/s10805-016-9271-9

Lisainfo