See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Grade 12 Students´ Perceived Self-efficacy Towards Working Life Skills and Curriculum Content Promoted Through Science Education

Soobard, R.; Semilarski; H.; Holbrook, J.; Rannikmäe, M. (2018). Grade 12 Students´ Perceived Self-efficacy Towards Working Life Skills and Curriculum Content Promoted Through Science Education. Journal of Baltic Science Education, 17 (5), 838−850.
artikkel ajakirjas
Soobard, R.; Semilarski; H.; Holbrook, J.; Rannikmäe, M.
  • Inglise
Journal of Baltic Science Education
1648-3898
17
5
2018
838850
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index, Emerging Sources Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
Teadmata
SCOPUS

Lisainfo

Article