See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Teachers’ perceptions of school climate as an indicator of their beliefs of effective teaching

Tuuli Oder, Eve Eisenschmidt (2018). Teachers’ perceptions of school climate as an indicator of their beliefs of effective teaching. Cambridge Journal of Education, 48 (1), 3−20.10.1080/0305764X.2016.1223837.
ajakirjaartikkel
Tuuli Oder, Eve Eisenschmidt
  • Inglise
Cambridge Journal of Education
0305-764X
48
1
2018
320
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
SCOPUS

Viited terviktekstile

doi.org/10.1080/0305764X.2016.1223837

Lisainfo