See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õppimine kui õpilase ja õpetaja ühistegevus (algklasside emakeelelugemikes peituvate võimaluste analüüs)

Talts, Leida (1998). Õppimine kui õpilase ja õpetaja ühistegevus (algklasside emakeelelugemikes peituvate võimaluste analüüs). Väärtuskasvatus õppekirjanduses, lk. 31-35−0.
ajakirjaartikkel
Talts, Leida
  • Eesti
Väärtuskasvatus õppekirjanduses
1998
lk. 31-350
Ilmunud
3.2. Artiklid/peatükid lisas mitte loetletud kirjastuste välja antud kogumikes

Viited terviktekstile

Lisainfo

Artikkel on valminud ETF grantide 2425 ja 2938 toetusel;Bibliograafia lk. 35 (8 nim.). - Resümee ingl. k. lk. 64 : Learning as cooperation between teachers and learners (an analysis of opportunities hidden in the readers of primary grades);