See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Effectiveness of teachers' and peer's mediation in supporting opportunities and reducing risks online

Kalmus, V.; von Feilitzen, C.; Siibak, A. (2012). Effectiveness of teachers' and peer's mediation in supporting opportunities and reducing risks online. In: Livingstone, S.; Haddon, L.; Görzig, A. (Ed.). Children, risk and safety on the internet: Research and policy challenges in comparative perspective (245−256).. Bristol: The Policy Press.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Kalmus, V.; von Feilitzen, C.; Siibak, A.
  • Inglise
Õpetajate ja eakaaslaste poolse vahendamise efektiivsus online-võimaluste edendamisel ja -riskide vähendamisel
Children, risk and safety on the internet: Research and policy challenges in comparative perspective
Livingstone, S.; Haddon, L.; Görzig, A.
Bristol
The Policy Press
9781847428820
2012
245256
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)

Viited terviktekstile

Lisainfo

teachers’ mediation; peers’ mediation; online opportunities; digital skills; online risks; online harm