See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Cognitive Style: Theoretical Underpinnings, Critique and Practical Implications of a Model.

Löfström, E. (2005). Cognitive Style: Theoretical Underpinnings, Critique and Practical Implications of a Model. In: Education Policy Analysis in a Comparative Perspective. Pädagogishe Schriften. Der Pädagogischen Akademie des Bundes Oberösterreich 30. (41−52). Universitätsverlag Rudolf Trauner.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Löfström, E.
  • Inglise
Education Policy Analysis in a Comparative Perspective. Pädagogishe Schriften. Der Pädagogischen Akademie des Bundes Oberösterreich 30.
Universitätsverlag Rudolf Trauner
2005
4152
Ilmunud
3.2. Artiklid/peatükid lisas mitte loetletud kirjastuste välja antud kogumikes

Seotud asutused

Lisainfo