See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Non-competitive liking for brands. No blocking in evaluative conditioning.

Lääne, K.; Aru, J.; Dickinson, A. (2010). Non-competitive liking for brands. No blocking in evaluative conditioning. Appetite, 54 (1), 100−107. DOI: 10.1016/j.appet.2009.09.012.
artikkel ajakirjas
Lääne, K.; Aru, J.; Dickinson, A.
  • Inglise
Appetite
0195-6663
54
1
2010
100107
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index, Emerging Sources Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
Ei
WOS

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1016/j.appet.2009.09.012

Lisainfo