See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Customer dissatisfaction and unfavorable word of mouth

Portia Opoku Boadi, Li Guoxin, Andrew Adjah Sai,Ama Foriwaa Karikari (2019). Customer dissatisfaction and unfavorable word of mouth. In: Human Systems Management (445−451). IOS Press. (4).10.3233/HSM-18305.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Portia Opoku Boadi, Li Guoxin, Andrew Adjah Sai,Ama Foriwaa Karikari
  • Inglise
Human Systems Management
37
4
2019
445451
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
SCOPUS

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.3233/HSM-18305

Lisainfo