See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Defining the determining element of content mastery as the key aspect in congruence between learning outcomes and assessment

Pilli, Einike; Vanari, Kätlin (2013). Defining the determining element of content mastery as the key aspect in congruence between learning outcomes and assessment. In: Saar, Ellu; Mõttus, René (Ed.). Higher Education at a Crossroad: The Case of Estonia (267−282). . Frankfurt am Main: P. Lang.
artikkel / peatükk kogumikus
Pilli, Einike; Vanari, Kätlin
  • Inglise
"Kõige olulisem" kui võtmeaspekt õppeaine õpiväljundite ja hindamise sidususes
Higher Education at a Crossroad: The Case of Estonia
Saar, Ellu; Mõttus, René
Frankfurt am Main
P. Lang
978-3-631-63784-5
2013
267282
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Teadmata

Lisainfo