See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Models and scientific modelling in music context

Lock, Gerhard (2017). Models and scientific modelling in music context. Problems in Music Pedagogy, 16 (2), 25−45.
ajakirjaartikkel
Lock, Gerhard
  • Inglise
Mudelid ja teaduslik mudeldamine muusika kontekstis
Problems in Music Pedagogy
1691-2721
16
2
2017
2545
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

Seotud asutused

EMTA muusikateaduse osakond

Lisainfo

The main contribution of this article is to introduce my Twelve Strategic Steps for modelling/analysis of models. This article is part of my doctoral dissertation in progress forming a theoretical background for the Cognitive Octagonal Slice Model (COSM) developed to analyze contemporary orchestral music using music theory/analysis as well as empirical and cognitive methods – „Tension design. Methodological principles and analytical examples“ (Estonian Academy of Music and Theatre, (EAMT Tallinn, Estonia).
models in sciences, representation, music analysis and cognition, computation, education
EBSCO, ERIH PLUS, ProQuest