See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Recognising dilemmas in history teaching – a tool for increasing teacher’s autonomy

Kello, Katrin; Harro-Loit, Halliki (2012). Recognising dilemmas in history teaching – a tool for increasing teacher’s autonomy. In: Mikk, J.; Veisson, M.; Luik, P. (Ed.). LifeLong Learning and Teacher Development (113−129). Frankfurt am Main et al.: Peter Lang Verlag. (Estonian Studies in Education; 4).
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Kello, Katrin; Harro-Loit, Halliki
  • Inglise
LifeLong Learning and Teacher Development
Mikk, J.; Veisson, M.; Luik, P.
Frankfurt am Main et al.
Peter Lang Verlag
Estonian Studies in Education
4
2012
113129
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)

Viited terviktekstile