Cosmopolitanism Impact on Product Purchase Behavior on the Example of Slovenian and Estonian Consumers

Parts, O.; Vihalem, A. (2011). Cosmopolitanism Impact on Product Purchase Behavior on the Example of Slovenian and Estonian Consumers. In: Gunnar Prause (Ed.). Baltic Business and Socio-Economic Development 2009 (119−142).. Berlin: Berliner Wissenschafts-Verlag.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Parts, O.; Vihalem, A.
  • Inglise
Kosmopolitanismi mõju toote ostmisele Sloveenia ja Eesti tarbijate näitel
Baltic Business and Socio-Economic Development 2009
Gunnar Prause
Berlin
Berliner Wissenschafts-Verlag
978-3-8305-1904-1
2011
119142
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)

Viited terviktekstile

Lisainfo

cosmopolitanism, ethnocentrism, foreign purchase behavior, product quality, domestic product buying intentions