The Problem of Continuity in the History of Estonian Pedagogical Thought From Early-20th-Century Republik of Estonia to the Soviet Period and Today

Liimets, Airi; Liimets, Reet (2017). The Problem of Continuity in the History of Estonian Pedagogical Thought From Early-20th-Century Republik of Estonia to the Soviet Period and Today. In: Gerd-Bodo von Carlsburg (Ed.). Denk- und Lernkulturen im wissenschaftlichen Diskurs/ Cultures of Thinking and Learning in the Scientific Discourse (513−544). Frankfurt am Main, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Warszawa, Wien: Peter Lang Verlag. (Baltische Studien zur Erziehungs- und Sozialwissenschaft)./10.3726/b12089.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Liimets, Airi; Liimets, Reet
  • Inglise
Eesti pedagoogilise mõtte järjepidevuse probleem Eesti Vabariigi algusaastatest 20. sajandil üle nõukogudeaja tänapäevani
Denk- und Lernkulturen im wissenschaftlichen Diskurs/ Cultures of Thinking and Learning in the Scientific Discourse
Gerd-Bodo von Carlsburg
Frankfurt am Main, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Warszawa, Wien
Peter Lang Verlag
1434-8748
978-3-631-73666-1
Baltische Studien zur Erziehungs- und Sozialwissenschaft
2017
513544
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)

Viited terviktekstile

doi.org//10.3726/b12089

Lisainfo