Taevasest teenäitajast kommertsmaailma sõnumitoojaks: ingli stereotüübid tarbijareklaamides.

Hiiemäe, Reet (2012). Taevasest teenäitajast kommertsmaailma sõnumitoojaks: ingli stereotüübid tarbijareklaamides. Mäetagused, 51, 113−128.10.7592/MT2012.51.hiiemae.
ajakirjaartikkel
Hiiemäe, Reet
  • Eesti
From a heavenlyguide to a messenger of the commercial world: Stereotypes of angel in advertisements.
Mäetagused
1406-992X
51
2012
113128
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.7592/MT2012.51.hiiemae

Seotud asutused

Lisainfo

angels, contemporary folk belief, mentality, advertisements
Thomson Reuters