Teachers’ perceptions of the curricula of the Soviet and post-Soviet eras: A case study of Estonian pre-school teachers

Tuul, Maire; Ugaste, Aino; Mikser, Rain (2011). Teachers’ perceptions of the curricula of the Soviet and post-Soviet eras: A case study of Estonian pre-school teachers. Journal of Curriculum Studies, 6, 759−781.
ajakirjaartikkel
Tuul, Maire; Ugaste, Aino; Mikser, Rain
  • Inglise
Õpetajate ettekujutused õppekavadest Nõukogude ajal ja hiljem: Eesti lasteaiaõpetajate juhtumiuuring
Journal of Curriculum Studies
0022-0272
6
43
2011
759781
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
WOS

Viited terviktekstile

Lisainfo

0022-0272, 1366-5839
teachers’ perceptions; curriculum; early childhood education; Estonia
ISI Web of Knowledge Social Sciences Citation Index