See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

A case study approach to effect change of chemistry teacher beliefs for enhancing students’ scientific literacy

Vaino, Katrin (2013). A case study approach to effect change of chemistry teacher beliefs for enhancing students’ scientific literacy. (Doktoritöö, Tartu Ülikool). Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus.
dissertatsioon
Vaino, Katrin
  • Inglise
A case study approach to effect change of chemistry teacher beliefs for enhancing students’ scientific literacy
Doktoritöö
Tartu Ülikool
Tartu
Tartu Ülikooli Kirjastus
1406–9709
978–9949–32–252–7
2013
89
Ilmunud
2.3. Dissertatsioonide seerias ilmunud dissertatsioonid (v.a. käsikirjalised);

Seotud asutused

Lisainfo

teacher beliefs, scientific and technological literacy, case study, teacher action research