See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

The development of academics’ teacher identity: Enhancing reflection and task perception through a university teacher development programme

Nevgi, A. & Löfström, E. (2015). The development of academics’ teacher identity: Enhancing reflection and task perception through a university teacher development programme. Studies in Educational Evaluation, 46, 53−60.10.1016/j.stueduc.2015.01.003.
ajakirjaartikkel
Nevgi, A. & Löfström, E.
  • Inglise
Studies in Educational Evaluation
0191-491X
46
2015
5360
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
WOS

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1016/j.stueduc.2015.01.003

Seotud asutused

Lisainfo