See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Mathematics teachers' beliefs and schools' micro-culture as predictors of constructivist practices in Estonia, Latvia and Finland.

Hannula, M.; Pipere, A.; Lepik, M.; Kislenko, K. (2013). Mathematics teachers' beliefs and schools' micro-culture as predictors of constructivist practices in Estonia, Latvia and Finland. In: A.Lindmeier; A.Heinze (Ed.). Proceedings of the 37th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (433−440). . Kiel, Germany: PME.
artikkel / peatükk kogumikus
Hannula, M.; Pipere, A.; Lepik, M.; Kislenko, K.
  • Inglise
Proceedings of the 37th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
A.Lindmeier; A.Heinze
Kiel, Germany
PME
978-3-89088-288-8
2
2013
433440
Ilmunud
3.2. Artiklid/peatükid lisas mitte loetletud kirjastuste välja antud kogumikes
Teadmata

Viited terviktekstile

Lisainfo