See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õpilaste kaasamine – õpetaja refleksioon ja konstruktivistlik õpetamine.

Löfström, E. (2008). Õpilaste kaasamine – õpetaja refleksioon ja konstruktivistlik õpetamine. Mathews, S., Löfström, E. & Poom-Valickis, K. (Toim.). Psüholoogia klassiruumis. Reflekteerivaks õpetajaks juhtumeid analüüsides/ in the Classroom: Promoting Reflective Practice (14−21). Tallinn: Tallinn University Press.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Löfström, E.
  • Eesti
Psüholoogia klassiruumis. Reflekteerivaks õpetajaks juhtumeid analüüsides/ in the Classroom: Promoting Reflective Practice
Mathews, S., Löfström, E. & Poom-Valickis, K.
Tallinn
Tallinn University Press
2008
1421
Ilmunud
3.2. Artiklid/peatükid lisas mitte loetletud kirjastuste välja antud kogumikes

Viited terviktekstile

Seotud asutused

Lisainfo