See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

The role of teachers’ autonomy-supportive and controlling behaviour on adolescents’ intrinsic motivation in physical education: Test of a conditional process model

Tilga, H., Hein, V., Koka, A., Kalajas-Tilga, H., Raudsepp, L. (2019). The role of teachers’ autonomy-supportive and controlling behaviour on adolescents’ intrinsic motivation in physical education: Test of a conditional process model. The 7th International Self-determination Theory Conference, Egmond aan Zee, Netherlands, May 21-24. VUmc School of Medical Sciences Amsterdam, 213−214.
publitseeritud konverentsiettekanne
Tilga, H., Hein, V., Koka, A., Kalajas-Tilga, H., Raudsepp, L.
  • Inglise
The 7th International Self-determination Theory Conference, Egmond aan Zee, Netherlands, May 21-24
2019
213214
Ilmunud
5.2. Konverentsiteesid, mis ei kuulu valdkonda 5.1

Viited terviktekstile

Lisainfo