See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Väljundipõhine õpe – kas õppimisse panustava ja kaasatud üliõpilase kujundaja?

Kumpas-Lenk, Kaija; Eisenschmidt, Eve; Rumma, Kirsti (2017). Väljundipõhine õpe – kas õppimisse panustava ja kaasatud üliõpilase kujundaja? Eesti Haridusteaduste Ajakiri, 5, 2, 206−228.10.12697/eha.2017.5.2.09.
ajakirjaartikkel
Kumpas-Lenk, Kaija; Eisenschmidt, Eve; Rumma, Kirsti
  • Eesti
  • Inglise
Learning in outcome based education – does it lead to student engagement?
Eesti Haridusteaduste Ajakiri
2346-562X
5
2
2017
206228
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

doi.org/10.12697/eha.2017.5.2.09

Lisainfo