See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Väljundipõhine õpe – kas õppimisse panustava ja kaasatud üliõpilase kujundaja?

Kumpas-Lenk, Kaija; Eisenschmidt, Eve; Rumma, Kirsti (2017). Väljundipõhine õpe – kas õppimisse panustava ja kaasatud üliõpilase kujundaja? Eesti Haridusteaduste Ajakiri = Estonian Journal of Education, 5, 2, 206−228. DOI: 10.12697/eha.2017.5.2.09.
artikkel ajakirjas
Kumpas-Lenk, Kaija; Eisenschmidt, Eve; Rumma, Kirsti
  • Eesti
  • Inglise
Learning in outcome based education – does it lead to student engagement?
Eesti Haridusteaduste Ajakiri = Estonian Journal of Education
2346-562X
5
2
2017
206228
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele
Jah
kuldne
Autorile viitamine – Mitteäriline eesmärk – Tuletatud teoste keeld (CC BY-NC-ND)

Viited terviktekstile

doi.org/10.12697/eha.2017.5.2.09

Lisainfo

http://ojs.utlib.ee/index.php/EHA/article/download/eha.2017.5.2.09/8847