See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Legitimacy of The German Concept Social Pedagogy. A Social-Epistemological Analysis

Mikser, R. (2006). Legitimacy of The German Concept Social Pedagogy. A Social-Epistemological Analysis. (Turu Ülikool). Turu Ülikool: Tartu Ülikooli Kirjastus.
dissertatsioon
Mikser, R.
  • Inglise
Saksa sotsiaalpedagoogika kontseptsiooni legitiimsus. Sotsiaal-epistemoloogiline analüüs
Legitimacy of The German Concept Social Pedagogy. A Social-Epistemological Analysis.
Turu Ülikool
Turu Ülikool
Tartu Ülikooli Kirjastus
0082-6987
951-29-3156-7
293
Annales Universitatis Turkuensis
2006
252
Ilmunud
2.3. Dissertatsioonide seerias ilmunud dissertatsioonid (v.a. käsikirjalised);

Viited terviktekstile

Lisainfo

sotsiaalpedagoogika, sotsiaalne epistemoloogia, haridusfilosoofia, teadusfilosoofia