See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Mathematics anxiety among STEM and social sciences students: the roles of mathematics self-efficacy, and deep and surface approach to learning

Rozgonjuk, D.; Kraav, T.; Mikkor, K.; Orav-Puurand, K.; Täht, K. (2020). Mathematics anxiety among STEM and social sciences students: the roles of mathematics self-efficacy, and deep and surface approach to learning. International Journal of STEM Education, 7 (46).10.1186/s40594-020-00246-z.
ajakirjaartikkel
Rozgonjuk, D.; Kraav, T.; Mikkor, K.; Orav-Puurand, K.; Täht, K.
  • Inglise
International Journal of STEM Education
2196-7822
7
46
2020
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index, Emerging Sources Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
Teadmata
WOS

Viited terviktekstile

doi.org/10.1186/s40594-020-00246-z

Lisainfo