See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Stimulating students’ intrinsic motivation for learning chemistry through the use of context-based learning modules

Vaino, K.; Holbrook, J.; Rannikmäe, M. (2012). Stimulating students’ intrinsic motivation for learning chemistry through the use of context-based learning modules. Chemistry Education Research and Practice, 13 (4), 410−419. DOI: 10.1039/C2RP20045G.
artikkel ajakirjas
Vaino, K.; Holbrook, J.; Rannikmäe, M.
  • Inglise
Õpilaste sisemise motivatsiooni stimuleerimine keemia õppimisel kontekstipõhiste õppemoodulite kaudu
Stimulating students’ intrinsic motivation for learning chemistry through the use of context-based learning modules
Chemistry Education Research and Practice
1109-4028
13
4
2012
410419
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index, Emerging Sources Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
Ei
WOS

Viited terviktekstile

doi.org/10.1039/C2RP20045G