See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Teachers’ digital literacy and digital activity as digital divide components among basic schools in Ghana

Quaicoe, James Sunney; Pata, Kai (2020). Teachers’ digital literacy and digital activity as digital divide components among basic schools in Ghana. Education and Information Technologies.10.1007/s10639-020-10158-8.
ajakirjaartikkel
Quaicoe, James Sunney; Pata, Kai
  • Inglise
Educ Inf Technol (2020)
Education and Information Technologies
Switzerland
1360-2357
2020
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
SCOPUS

Viited terviktekstile

doi.org/10.1007/s10639-020-10158-8

Lisainfo