See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õppekava ja õppimine: Õppekava teoreetilised lähtekohad. Inimkäsitused, teadmiskäsitused, õppimis- ja õpetamiskäsitused õppekavas. Väärtused kutsehariduse õppekavades.Elukestva õppe kompetentsid õppekavas. Õppekavas kirjeldatud õpiväljundite sidusus. Mooduli koostamise kontseptuaalsed alused.Riiklike õppekavade koostamise kontseptuaalsed alused.

Helle Noorväli, Erkki Piisang, Kaie Piiskop, Einike Pilli, Erle Põiklik, Sirje Rekkor, Kalle Toom (2013). Õppekava ja õppimine: Õppekava teoreetilised lähtekohad. Inimkäsitused, teadmiskäsitused, õppimis- ja õpetamiskäsitused õppekavas. Väärtused kutsehariduse õppekavades.Elukestva õppe kompetentsid õppekavas. Õppekavas kirjeldatud õpiväljundite sidusus. Mooduli koostamise kontseptuaalsed alused.Riiklike õppekavade koostamise kontseptuaalsed alused. Tallinn: INNOVE.
raamat / monograafia
Helle Noorväli, Erkki Piisang, Kaie Piiskop, Einike Pilli, Erle Põiklik, Sirje Rekkor, Kalle Toom
  • Eesti
Curricula and learning.
Hille Voolaid
Tallinn
INNOVE
978-9949-524-42-6
2013
49-114
Ilmunud
6.2. Õpikud ja muud õppeotstarbelised publikatsioonid, v.a. kõrgkooliõpikud;
Teadmata

Viited terviktekstile

Lisainfo

õppekava, riiklik õppekava, kutsehariduse õppekava, moodulõppekava, õpiväljund.