See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õpetaja professionaalsus kui töö tulemuslikkuse esmane eeldus

Oder, Tuuli (2004). Õpetaja professionaalsus kui töö tulemuslikkuse esmane eeldus. Kasvatusteadused muutuste ajateljel : sotsiaal- ja kasvatusteaduste doktorantide II teaduskonverents : 25.-26. aprillil 2003 TPÜ-s : artiklite kogumik (341−353). . Tallinn: Tallinna Pedagoogikaülikooli Kirjastus.
artikkel / peatükk kogumikus
Oder, Tuuli
  • Eesti
Teacher professionalism as process and status
Kasvatusteadused muutuste ajateljel : sotsiaal- ja kasvatusteaduste doktorantide II teaduskonverents : 25.-26. aprillil 2003 TPÜ-s : artiklite kogumik
Tallinn
Tallinna Pedagoogikaülikooli Kirjastus
9985-58-313-2
2004
341353
Ilmunud
3.5. Artiklid/ettekanded, mis on avaldatud kohalikes konverentsikogumikes
Teadmata

Viited terviktekstile

Seotud asutused

Lisainfo

Bibl. : lk. 351-353. Kokkuv. ingl. k. lk. 354