See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Contemporary Teaching Strategies and Models Capaciating Critical Thinking and Deep Understanding in Teaching Engineering

Kipper, H.; Rüütmann, T. (2010). Contemporary Teaching Strategies and Models Capaciating Critical Thinking and Deep Understanding in Teaching Engineering. In: Kvetoslava Rešetová (Ed.). Proceedings of the Joint International IGIP-SEFI Annual Conference 2010. Diversity unifies - Diversity in Engineering Education. Abstracts. (463−464).. Brussel, Belgia: SEFI.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Kipper, H.; Rüütmann, T.
  • Inglise
Kriitilist mõtlemist ja sügavuti arusaamist võimaldavad kaasaegsed õpetamisstrateegiad ja -mudelid inseneriõpetuses
Proceedings of the Joint International IGIP-SEFI Annual Conference 2010. Diversity unifies - Diversity in Engineering Education. Abstracts.
Kvetoslava Rešetová
Brussel, Belgia
SEFI
978-2-87352-003-8
2010
463464
Ilmunud
3.2. Artiklid/peatükid lisas mitte loetletud kirjastuste välja antud kogumikes

Viited terviktekstile

Lisainfo

The article introduces effective teaching strategies and models suitable for teaching engineering, implemented at Estonian Centre for Engineering Pedagogy.
technical teacher training, teaching strategies, teaching models, deep understanding, critical thinking