Developing a Dialogue System: How to Grant a Customer’s Directive?

Koit, M.; Gerassimenko, O.; Kasterpalu, R.; Rääbis, A.; Strandson, K. (2008). Developing a Dialogue System: How to Grant a Customer’s Directive? TSD 2008. Proceedings: Text, Speech and Dialogue. 11th International Conference; Brno, Czech Republic; 8-12 September 2008. Ed. Sojka, P.; Horak, A.; Kopecek, I.; Pala, K. Heidelberg: Springer, 593−600. (Lecture Notes in Computer Science; 5246).10.1007/978-3-540-87391-4_75.
publitseeritud konverentsiettekanne
Koit, M.; Gerassimenko, O.; Kasterpalu, R.; Rääbis, A.; Strandson, K.
  • Inglise
Dialoogsüsteemi arendamas: kuidas vastata kasutaja päringule?
TSD 2008. Proceedings
Sojka, P.; Horak, A.; Kopecek, I.; Pala, K.
Text, Speech and Dialogue. 11th International Conference; Brno, Czech Republic; 8-12 September 2008
Heidelberg
Springer
0302-9743
9783540873907
Lecture Notes in Computer Science
5246
2008
593600
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.1007/978-3-540-87391-4_75