See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Developing new teacher education curricula: why should critical rationalist epistemology talk louder?

Mikser, R. (2005). Developing new teacher education curricula: why should critical rationalist epistemology talk louder? Trames : Journal of the Humanities and Social Sciences, 2, 129−143.
ajakirjaartikkel
Mikser, R.
  • Inglise
Trames : Journal of the Humanities and Social Sciences
1406-0922
2
2005
129143
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

Seotud asutused